وبگاه انترنتی تبیاین

درس هایی از قران

وبگاه انترنتی تبیاین

درس هایی از قران

برای یاذ خدا و تهذیب نفس توصیه ما این است که به یاد مرگ باشید در همه حال

درس هایی از قران

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

حدیث قدسی تکان دهنده،صدقه،تواضع

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

اهمیت رضایت پدر و مادر

🌺خداوند متعال میفرمایند:
💠ای فرزند آدم شکیبا باش و تواضع نما تا (مقام) تو را بالا برم ، و شکر مرا بجا آور تا (نعمت) تو را بیفزایم ، از من طلب آمرزش نما تا تو را بیامرزم ، مرا بخوان تا اجابت کنم ترا ، از من درخواست کن تا به تو ببخشم ،
در راه من صدقه بده تا در روزی به تو برکت دهم ، با خویشاوندان خود صله رحم بجا آور تا عمرت را بیفزایم و اجلت را به تاخیر اندازم ، بوسیله صحت و سلامتی طولانی از من عافیت طلب کن ،
دور بودن از عیب و نقص را در تنهایی طلب کن ، و اخلاص را در تقوا ، و زهد را در توبه ، و عبادت را در علم و دانش و بی نیازی را در قناعت طلب کن.
💠ای فرزند آدم چگونه با سیری (و شکم پر) در عبادت من طمع داری ، و چگونه با خواب زیاد روشن شدن دل خویش را طلب می نمایی ، و چگونه با ترس از فقر ، امید ترس از خداوند داری و چگونه با حقیر شمردن فقرا و مساکین امید در جلب رضایت خداوند متعال داری.

مشخصات این مطلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی